Saturday, May 30, 2009

27.05.09 -mummy birthday-

今天是老妈的生日
一大早妈咪就和老爸出门了
他们上那儿去了我就不懂啦!!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
可能二人世界拍拖去了吧~~
今天我没课
所以呆在家
一直无所事事到傍晚
然后我妹就提议带妈咪出去吃
出去吃当然是吃老妈最爱吃的螃蟹咯
她真的有很喜欢吃~~
只要是美食她都喜欢
约好了时间
爸爸和妈妈就在餐馆那里等我们
我就驾车去会合他们
我们迟到了
因为大~塞~车~
大概8点就到达吧!!!
哈哈哈哈
上菜后就开始大吃起来
哈哈哈哈哈哈哈
哎哟~~~
我有在慢慢吃了
不用担心
到最后一道菜了
螃蟹~~~
我又没得吃了
只是负责看而已!!!!!
以往的我都是拿馒头配着那个汁
*好可怜哦~~*
今天也不例外
我今天也和以往一样没碰到任何的蟹肉啊
但就吃完后不久
身体当场开始发痒!!!
真的有很痒~~~
T.T
也就在同时的冒出粒粒!!
有很不开心的咯!!!
顿时的我只能心里的不爽
也不能做什么啊~~~
伤心
我对妈咪说
"惨了啦, 以后我连汁也不能点了啦"
T.T
回的时候更可怜
因为是我驾车啊
就一直爬痒一直驾
真有点很不爽的感觉咯!!
之后回的时候我们就去买蛋糕回家
但没有立刻就切啦
毕竟我们都吃得很饱很饱
大概11点多吧
蛋糕出场鲁~~~
期间很多爸妈爆笑的话题和画面
笑到我啊~~~
有够好笑的...
很羡慕爸爸妈妈哦
因为他们都那么多年夫妻了
还能够像初恋那样般的爱着彼此
好窝心哦~~~
甜死了...
还有哦
妈妈的颈上多了样东东哦
肯定是爸爸送给妈妈的生日礼物了
卡卡咔咔咔咔咔咔咔
好了啦
是时候上床做猪去了
明天还有节目呢
唱K去~~~


-no picture supply... cox all the pic is not taken by my phone.. so i lazy to upload!!! kakaka-
result going to release tomorrow... i starting to be scare now... i scare i will fail more then the 2 subjects i expected!!! shit!!! really shit enough~~~ haiz... i just hope i can pass all.. i really hope... cox i ady promised myself not to get another yellow paper*resit*... since now ady i cant achieve... cox already expecting i will fail for my FI and HI... haiz... hope that i can be that lucky to get all pass lor... if not... i will be going to pay rm160 for this 2 stupid subjects!!! shit shit shit~~~ hell shit... bless mii please... just bless mii.. hey to others... good luck to you guys... wish you all can get a good result and we gonna meet in the second year!!! must orhx^^ hope i will get good result!!!


(◡‿◡✿)
munz

No comments: