Thursday, February 12, 2009

yeah!!!!! ^^,

今天起了一个大早载我姐去医院验血
很好
今天的结果只和星期一的差了那么一点而已
可以不用住院
可是她要
因为她一直吐一直吐
吐到不行
所以就选择去掉水
全部东东忙完过后就还很早啊
就便和我老妹到楼下canteen吃东西咯
吃完后就去karman家

肚子超不舒服的
一直要吐!!!!!
可是又吐没有出!!!!!

时间到了
人也到齐了
再去载eddie & 宝贝我们就
出发~~~~~~
在车上玩自拍

宝贝与我
大家大家
我要澄清一下
我一直以来说的那个宝贝就是她!!!!!
她绝对是女的
不要误以为我很花心!!!

eddie:不要拍我,我要专心驾车
我:我又没有要拍你
可是
你看看你看看
他自己却摆post让人拍
笑~~~~~

这张更笑~~~
他是在驾着车的咧
车是在走着的哦
你看他..........
突然把头摆过来
危险啊~~~~~~~~~~
换来的就社被整车人骂到不行
可是他哪会理会啦

后座的3个傻婆
karman, 宝贝, maggie

我喜欢这张
因为我觉得我超有型的*吐*

3母女!!!!!!
之后我们就进场了

5年没来了咧
今天要给他一次爽够够
哈哈哈
可惜没带相机去拍咯
因为我们的东东全都放到locker里去了
有老虎哦
我就试着和它们沟通
"喵喵喵"
eddie先反我一个白眼
接着说
"你白痴啊?老虎喵喵叫的咩?"
yor...
那只虎虎真的很像猫啦
而且它们是懒到~~~~~
先玩那个海盗船

哇咧咧
360度了咯
讲真
刚刚坐上去的感觉真的很恐怖的
喊到我喉咙快破了吧
可是玩完下来后就觉得没什么
又再玩第2轮
更没感觉
可是就是爱叫
就叫爽啊
哈哈哈
还有还有
那些安全扣真是扣到他X的紧乜
弄痛了我咯
不浪费时间
我们玩很多很多的东西
就差不多能玩的都玩
哈哈哈哈
干的玩完了

我们来咯~~~~~~
我们竟然在那里和别人比水上排球哦!!!!!
哇咧咧
很爽
虽然输了
但还是很开心
况且我们的分也没差很远
唯一不爽的是对方真他X的串咯
不爽不爽不爽!!!!!
比完后我们就继续玩咯
也差不多了
累坏了
冲凉去~~~

我与宝贝
看看
我们同表情的乜!!!!

we are *LAME* gang


maggie, baobei, karman, munz, xiaohui


假假被偷拍!!!
哈哈哈

猜猜他是谁???
steamboat我们来啦~~~~
在走的之前我们又再去玩那个海盗船
这次我们可就吵死了
我们并不是啊啊啊的叫哦
而是一直不停的讲话
就讲废话咯
然后一直叫他们"mo ii chi do"*再来一次*
我们甚至连生日歌都唱哦
先来英语的,然后话语,再来广东
有够无聊
工作人员还和我们一起唱呢
然后还不停的喊"yii da ii"*很痛*
这次我忘了我们到底完了多少轮
只知道我们完全没感觉了
还把2个马来人留下陪我们颠
那马来婆该快吓晕了吧
哈哈哈哈哈哈
吃东西去~~~~~
很饿了

有没有很好吃???

看看看,几GENTLEMEN!!!!!

吃吃吃吃吃吃

你看阿爸的肚子,要生了啦
*你真的吃好饱哦*

阿爸的朋友...

我在强迫他是ice-cream!!!!!
吃完了我们就回家咯

宝贝, karman
thz for the accompany yesterday
felt much release after telling all out.
teehee


今天真的玩得很开心乜
next plan
geenting!!!!!!!!!!
去不去得成就不知道啦
哈哈哈

happy happy
munz

4 comments:

Šűŋ Lee said...

哇...
有机会,我一定去找你们的!!
参你们应该很好玩=D
去云顶哦?
几时几时?
我可以JOIN吗?
哈哈~

Anonymous said...

hihi beebee**

long time we didn't meet up already. how are you lately? read along your blog show that your life not that bad. glad to see that you really living happily then the passed. still remember that time we meet, you only shows me your tears and not your smile. but now, you always smile and laugh. finally you back to who you are. you back to the one i knew.

oh ya, who is Eddie? why wils the gang and other also knew who he is and i don't?is that the guy on you pic? is that he your darling? means that you having a new relationship? please don't get hurt any more. cheer up, we will always stand by for you.

please do continue blogging. we will always come to visit whenever we free. keep in touch ya. we the gang here really miss you much.

last but not least, please do take very good care on your own.

from your long lost friend Dick.

munZmemories said...

283>>
哈哈哈, 好吧, 有机会一起出去玩哦... 至于云顶嘛,我也不大清楚哦... 应该不会在这学期吧... 哈哈哈

munZmemories said...

Dick>>>
hey hey... glad that you still remember mii... and one thing arr.. how you find out my blog arr? who read it for you? you don't know chinese ok??? hahahaha... aiyorr... i also very miss you and the gang.... when coming back to Malaysia? wanna meet? no msn no hotmail no friedster.... wanna contact you also hard larr... haiz... hey hey... ya... i do living more happy then the passed... cox with this college gang, they always like to play and lame around... i i do followed as euu knew i damn playful... hahahaha.... wei wei wei... please remember keep contact arr... continue to view out my blog and also please do leave mii more more comment.....

and now no ppl name mii beebee liao... all name mii munz... hahahaha