Tuesday, February 17, 2009

*把微笑留给伤害你最深的人*

无意间看到这一句蠕动我心的一句话
-把微笑留给伤害你最深的人-

我们必须学会对我们伤害至深的人微笑
千万不能让他们因为我们的伤害而邪笑
伤害你至深的人不一定是你的情人
有可能是人身边的任何一个人
我相信很多人都会有这样的一个经历
你们现在都站起来了吗?
还是你们依然躲藏在自己的黑色地带里?
我也是一个曾经被带到黑色地带里的人
虽然或许那并不是我这一辈子最痛的一次
毕竟我的人生还遥远
但我很庆幸的我能勇敢的站起来
我能从新的寻找我久违的那一道光
陪我从新站起来的人没有别人
就是我自己
因为我习惯性的将自己隐藏将自己封锁
那段黑暗的日子是我到现在为止最难熬的
现在总算活得比以往精彩
活得比以往还要开心快乐
至于以往的伤害
我只是将它深锁起来
不再去想不再去寻找
只把它当成我记忆本里黑暗的几页
翻开的第二页又是彩虹
现在的我对着他是微笑的
现在的我和他说话是微笑的
现在的我们对坐我是微笑的
现在的我面对他的一切都是微笑的
我的微笑换来他的内疚
我的微笑换来了他迟来的"对不起"
我的微笑换来了他的后悔
我的微笑换来了他很多我不再理会的一切

_ _ _ ,
现在的我很好
你不须内疚和道歉
因为一切的一切都已过去了
相信你是我的糊涂
依靠你是我的懦弱
想要你是我的寂寞
失去你是我的开始
虽然很不愉快
但我们还是有开心的时刻
从那一分起我只记得我们的快乐
我的记忆不再有那一刻的眼泪了

我还会继续加油的
我会试着把我自己的人生涂得更加的色彩
你们也要向我学习哦
活得精彩,笑得灿烂
是我们给*它们*最大的报复
你,
xxxxx xx xxxxx xxxx,
你也是时候放下了
要加油
身边都是支持你的人


ε(•̮̮̃•̃)з
munz

2 comments:

Šűŋ Lee said...

xxxxx xx xxxxx xxxx??
wat is tat?
hehe~

Anonymous said...

beebee**

Dick here again. ha, i knew who you mean in this post. the mr.Mxx, am i right? but all the Xs is who? mind to let me know? and of cox the gang here too wish to know.ya, still remember that the idiot hurt you badly until you hurt yourself. that time no one can stop you, cause you won't listen to any other including me. still remember that how your tears dropped and so your blood! excuse me, please no more that kind of STUPID things, if not, you just watch out, i will fly back immediately! don't think that i just joke with you, to inform you that 'i'm NOT'.

and also please clearly remember what you had promised us in the pass. DON'T break it. that the promise between me you and the gang.

heyhey beebee**... no matter what your friends name you now you will still ours beebee** okays? miss you much.