Wednesday, February 25, 2009

关心我的你们,

谢谢你们一路以来对我的关心
对不起我令你们为我担心和心痛了
我知道我是时候清醒了
谢谢-你-那么明显的不公平
明明说好是朋友
可是
我们真的是吗
对一个朋友是这样的冷的吗?
没想到我又再一次的做笨蛋鲁
没想到事隔一年
又那么快的尝试到斗大的泪珠滑落脸颊的感觉
到了现在这个时刻
难道我还有那个坚持的勇气吗?
-你-勾起了我很多不愉快的过去
可是-你-并不知道这一切
一次次的被-你-玩弄
一次次的被-你-开玩笑
我一次次的认真
一次次的相信
最后的会后
我只是联想到上一个他的伤害
因为-你-们2人的方式很接近
接近到我会怀疑-你-们是同一个人
令我觉得是他伤的我不够深
所以-你-来接班的
上天真的有必要这样惩罚我吗?
昨晚我看了-你-的东西
当下很伤心很心痛
因为我不懂为什么你真的可以做到这么明显


我只能哭
除了哭
我什么都不能做了
呆坐在荧幕前
和朋友聊着
突然我丢给朋友一句
"我这次真的要放弃了"
我放声大哭.....
原来我已经片体鳞伤
原来我已经血流满地
原来我已经没有力气
只剩一口气
那么一口刚刚能撑着我的一口气
回过头来
就这些血淋淋的画面
我再不站起来的话
我肯定会死得比现在更难看
我一直以为我是承受的了他对我的冷
我一直以为我不会在乎他与别人
我一直无数的以为
但到头来原来并不
直到我把注意力放回自己身上的时候
才发现原来我真的快要崩溃了
才发现很多的原来
我知道现在回头不迟
只要自己够坚持
我相信一切都不是问题的
至少现在我彷徨的时候不会再也找不到人
因为我会找到你们
我会撑着的
我会加油的
我知道你希望我会回到以前那个傻大姐我
我一定能的...
我真的会加油
对不起
谢谢


ε(•̮̮̃•̃)з
munz

3 comments:

Anonymous said...

beebee**

what is that going on with you again??? i think i will find a night and phone you up to give you a lesson! why you can't just take good care of yourself? why you keep on making people who care about you to worry on you? you have no the right to do this kind of nonsense make people worry on you. i thought that you've living happily but not with this post can you explain why and what? why you still like to keep things from me? how many years you not change this bad attitude? when only you will tell truth to me? is that when the day i say i wont care about you any more then only you will tell me everything true from you heart and your life? if you say yes then i will do so since is only us here that take this friendship as treasure and you the one are not! how many chances i gave you? still you keeping lots of things from us! seriously i got nothing much to say. i just want you to get well soon, and it is as fast as possible. other that, you also not allow to keeping secret such as this kind of rubbish behind! if not, i think i will whack you up! you know me well right?

*please don't let people worry you again.

miss you much,
Dick**

Anonymous said...

哇,这次竟然连Dick都不帮你了,可想而知接下来会有更恐怖的事情发生哦... 你最好就是不要再对我们有任何的隐瞒了啦... 我不会骂你的,你也知道我比他们任何人都善良... 哈哈哈哈哈哈哈哈... 你要加油... 得空出来喝喝茶吧...
友友

Anonymous said...

cheer up~girl..