Saturday, August 1, 2009

my 21st celebration^^

八月了八月了
我期待已久的8月1日终于来临了
就在八月的第一天了我庆祝了我农历的21岁
各位各位,
本人我21岁了咯*虚的啦*
突然觉得我的20岁过得有点短捏
因为我在7月22日我才过完我的20岁
就在8月1日我的20岁就过完了而踏进21了
开始独立的岁月了~~~


今天今天我破天荒的去上课捏
事实上我每个星期6都有去上课的咯
*我承认阿哦没认真听课*
上完课后我去nemo家呆
因为我要等Eve
等到一半她竟然告诉我说因为YinZe生病了所以她2都不能来
算了咯
之后我就上Dexter家劝劝可爱的soon hong来
经过一番的商讨后我们直接就当他答应
他根本没有反抗的余地*好可怜哦*
成功的叫到他来后我就被Dexter和Vinny赶回家了
今天我好像去到那里都被赶捏
算咯
我就回家去准备准备咯
set着头发的时候karman打来"问候"我的准备
我还很认真的回答她的每一到问题
因为我真的相信她是在hometown的
他真的心机有点小重哦^^
之后准备的七七八八后就等人来咯
盈倪, 苑勋, 月敏竟然是第一先到的人捏
之后不久Nemo他们也到了
果然
人群中藏着林嘉敏小姐
其实我昨晚已经在怀疑她到底有没有在TBR了
因为她已经被人不小心的穿帮了
加上她自己也太过于掩饰变得说溜嘴
讲真的
如果karman把一切都掩饰得很好的话
我看到她的那一刻我应该会立刻哭出来
可是她失败了
想弄给我哭???门都还没有咧
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
之后亲戚朋友们也一票接一票的来了
我也开始忙了
在宝贝她们来之前我才去换衣
那傻宝贝们还全部突然涌进我的房间
*拜托, 我房有够乱的咧*
之后我们就下楼吃东西去
今天的dinner是BBQ Buffet Dinner
但是绝对不是自己烧的啦~~~
eddie来的时候还sms骗我说baby不能来了
说什么baby的爸爸突然间不放人
我真的有那么一秒钟里是相信和失落的
相信你也听得出声音!!!
但是!!!!!!!!!!!
我又被骗了
我的妈丫
我真的真的有那么的好骗吗???
*有~~~*
我帮你们回答了
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
天啊~~~
老爸的朋友竟然以为我要结婚了
uncle, 谢谢你把我看得那么有market啊
但事实和你说的完全掉转丫
本人还是孤孤单单一只人捏
一整个晚上我都忙到喘不过气来
好像忽略了不少的人
我真的很想向你们说thx for coming
同时也很想道歉因为没什么时间和你们玩闹

to kiap, tok & bai
thx for you gals the first gang to came... and also thx for the present brought from you gals.. i really like it very much... ah bai, lucky today you din sick leh... seriously i scare you cant attend leh... cox whenever we date then sure euu will fall to sick... we both also have no idea why... lucky we still got time to chat when you gals just first came in... hahaha... but no longer then i started to be busy already.. heeemmm... you gals are the only group that i din take picture with... sad lar...

to Lum Kar Man
wei wei wei... is that i seriously look kinda of good to bully arr??? why lar bluff me??? but tell you what... next time please keep more secretly.. cox this time you did not success in make me fall my tears.. wakakaka... hey hey... i wanna say most thank you to you... cox you really help me alot in this celebration... anyways... i also wanna said thx for the surprice although it not success lar... but since euu so got heart.. i acting falling my tears lar.. okay??*winkz* *big hug* *big kiss*

to nemo, ahmo, jason, ahfen& gui
hey hey... once again... thx for coming leh... eh jason... thx for helping me to fetch ppl come and back until ur car got problem leh... and hey ppl.. thx for accompany and help me buy things... wakaka... and... same... sorry for i din spend much time with you guys.. but i believe that karman do spend lots time with euu guys... hey hey gui... thx for attending my celebration leh... finally got to meet since the day you withdraw!!! wakakaka

to guang fa family
*carol, xiao hui, joy, fangyii, joyce, peggie, janice*
the most grand group of you... wakakaka... at first you people said cant come i seriously got firghten but in the end still you gals came 8 of you in A car!! i really wondering how euu all fit in a car with 8 people arr... wakakaka... heemmm... not bad that euu gals still get to entertain yourself and not getting bored at there.. and joy... euu really do look handsome... hahaha... carol look hell pretty also.. heeemmm..

to ckc, eric,
hey guys... i really felt sorry that i really have no time for you guys... i think you guys are the most less time i spend with... wakakaka... i not mean it... but just hope you guys understand my situation lor... heemmm... but still i wish thx you guys for coming leh... both euu also handsome liao lor... wakakak...heemmm..

to lingzzz and the Bf
yo darling... you the latest orhx.. but is ok.. i understand... i wanna apologize to you both also for spending not much time with you both... luckly you both still very understand my situation... i admit that i not good in handle crowd... very sorry.. thx for coming and also the present.. is cute... wakaka... that what i wanted to buy as well...

to Dexter, Vinny, Soon hong
hey hey hey.... want to accept my apologize arr??? hahahaha... i know that you 3 abit boring because you 3 not really know well of my friend.. but in the end still you guys join baobei them.. hahaha... also go bully my dog kan... hahaha... hey hey... thx for the present as well... heyhey... i LOVE the beg... also the lolipop... but why T-back??????? shy lar okay??? do euu all know that i really shout out loud "oh My God" when i opened the beg??? until 283 come ask me what happen... wakakak

to 283 a.k.a baby, eddie, eric
hey hey.. eric. although euu just came for a few second... but i still happy with it lar... at least you came in and not just pass by... wakakakaka... heemm... eddie.. thx for helping me take pic also also bring baby come... although euu bluff mii lar.. but i still will forgive euu... wakaka... cox is my birthday.. wish our friendship will remain as how we had promised ya.. wakakaka... and baby... the only who over night at my house... we chit chated lot till middle of the night 4!!! i was astually abit blur after taking alcahol... but still i can tahan until that late... wakaka...

to dad and mom..
i really thx alot for giving me such a nice and unforgetable party... i admit that i not a good daughter as other thinking.. i sorry for my stubborn... i sorry for my naughty... i sorry for being worst... i sorry for did not get god result... i sorry for every thing that made you both sad.. and mum... i even made euu fall your tears in front of me... sorry... but now im already 21... i know i have to be more independend and not always mummy daddy anymore... but i know that no matter how you both still will stand my my side just because you both are my parents and i am your daughter... this is the things that will neverever change in my life although everything will change!!!

*i love my family^^*

i hope i did not miss out any one.. if i do... omg.. sorry... forgive me that i have a poor memory.. hahahaha... hey people... really thx for coming... and also the present... you guys really gave me an unforgetable and happy birthday celebration^^



No comments: