Thursday, September 18, 2008

回忆:朋友篇!!!+我自己

今天冷静的坐在电脑面前整理着自己的资料...
突然发现有很多的朋友我们原来好久都没联络了...
忆起以往的我们是那么的熟悉...
看回以前的部落...
以前的照片...
以前的日记...
以前的很多很多回忆突然都一一涌现...
发现到原来自己一路都在不断的成长中...
发现原来很多的东西也都在改变中...
自懂事到现在...
我...
经历了很多...
成长了很多...
得到了很多...
改变了很多...
放开了很多...
笑容也很多...
当然...
泪水也很多...
原来我的泪水从来不那么轻易的在别人面前流下...
我一直很想对陪着我成长看着我流泪的你们说声谢谢...
因为你们才是我最真诚也是我唯一能做回我自己的对象...
我承认最知心的“你们”真的是少只又少...
但我真的都很珍惜每一个你”...

我原来....
总是喜欢逞强...

我不明白逞强的最后到底能够换来什么...
那就是我...
明明自己是很在乎某样东西,
甚至是人...
我也会假装着毫不在乎...
从来不会把他给抢回来...
但其实只有自己明白到底有多心痛不舍!!!
我又能做什么呢??
安静...
对...
我只能静静的看着离我越来越远的背影...
我其实好想好想开口...
但...
我却一个简单的字也说不出口...
所以常常令人以为我真的毫不在乎或什么的...
算了吧...
习惯就好...

和朋友的感情...
是很多朋友一下啦...
但是...
真正的呢??
了解的呢??
明白的呢??
当然是少之又少咯...
人人都说...
朋友其实不用多,一个就够了
对...
这句话真的是讲的很有道理!!!
找到一个真正了解自己,明白自己河真正的朋友比什么都好啊!!!
但是呢...
真的很怀念以往的我们哦...
一起颠...
一起疯狂...
真的是好不开心啊!!!
最好笑的是我们常常一起ponteng...
ponteng了又会去做些什么呢??
1.neway & red box
2.看电影
3.拍打头贴
4.吃东西
读书???
impossible ok??
要读的话ponteng来干嘛啦??
但还是会有一起温习的时候的...
就是考试的前夕和期间啊...
这也是我们唯一认真读书的时候啊~~~~~
去KTV的我们...
其实也真的很好笑...
明明你们就没有很喜欢唱歌却时常吵着要去...
进到里面的你都都只是顾着吃都西...
唱歌的只有“猫仔”几只!!!
我永远都会是里面的一只!!!
lingling&kahyee也是...
yinze呢???
偶尔偶尔咯...
eve?????
她只是负责吃的啦...*她应该是去做食物调查的*
哈哈哈哈哈哈...
至于看电影呢...
自中学毕业到现在我都没再和你们一起看电影过了啦...
记得以前的我们进电影院进到想吐啊!!!
因为不管有没有新戏上映都好我们都一定会到电影院里去啊!!!
管它好看不好看的!!!
哈哈哈哈...
突然间很想约你们去看戏哦...
还有那些有的没的大头贴啊...
我相信我们每个人的手里都是一大包的大头贴吧???
我们每次都毫不手软哦...
出一次就拍一次...
好好笑哦...
我们还很喜欢一起去吃东西呢...
我们每个星期5都会早放学...
当然不会把时间白白浪费在家里面咯...
每次都会去吃东西和聊八卦的...
每次内容都很劲爆的咯!!!
哈哈哈哈...

自毕业到现在真的很少和你们联络了咧...
你们到底过得真的还好吗???

but one person i confirm that she doing very well nowadays...
eve,
i purposely write in english here just wish to let you know i really do miss out all you guys...
then i was thinking that how are all of you guys now...
izzit really doing well...
other i don't know lar..
but i confirm that you doing very well with the botak...
hahahaha...
you is the one who got boy friend already then forget your ji mui!!!
humph...
hey....
i really do miss those days we been together...
go cheongK, go for movie, taking pic at sg.wang, having meal together...
do you miss it too...
really long time din gather together already....
every time planning to go out always without me...
i really feel deep sorry for that!!!
you also know not that i don't wish to join and also my situation...
so now when and what is you guys next plain...
please count me in too!!!!!! ok???

and very sorry to ling...
miss liang wai ling...
i promise i will find you whenever i free...
but not always friday i can ok??
wait me wait me...
i will find you soon...
just because i in holiday!!!!!





this are those only pic i get to still found in my document... others all in other pendrive or something... if who's pic not here dont blame me ya... i lazy go find!!! hahahaha...

2 comments:

Anonymous said...

dear, i also v miss u o...!
who say i got bf dun wan u all o...! humph...
remember those times when we two use to ponteng... skip class during form 4 go ts... neway...quickly rush back to skool... u noe la.. we two that time the situation sama saja... then chit chat at bam villa mamak... eat eat eat.. those maggie mee goreng... roti tissu... hahah bluff our parents gt class tambahan... but actually we juz wanna talk... although in skool we sit juz beside talk the whole day but its juz not enough for us...
sms like we're printing money... lolz... i really miss those old time lo...when we two can talk on the phone almost for 1 hr or even more... n when we share our secret... no one noes... onli both of us onli... heheh...
really bring back memories lu...
i really do miss u!!!
dear, write in eng lu... so that i noe wuts going on in ur life ok...? muakz... love ya

munZmemories said...

hahaha... yayaya... euu brighten my memories again... really miss up those days with euu arr.. yinze and also ling... hahaha... okok... i will try post more in english... hehehe... hey... just rmb keep in touch... forever jimui orhx... hahahaha... love euu too....